Var väldigt länge sedan jag skrev. Lite pinsamt faktskt. 
 
Mycket har hänt. 
 
För det första så rider jag knappt längre pga att jag är gravid i vecka 21+0 idag, så hoppningen har jag själv lagt på hyllan.
Men som tur är har jag 2 medryttare. 
Nilla som även tävlar Belle åt mig rider henne mest och sen rider även min mamma henne en gång i veckan. 
Förrra året hann jag själv med 3 lokala tävlingar upp till LD 80 cm. 
 
I år har Nilla fått börja ifrån noll och hunnit med 4  lokala och 1 reginal tävling tagit sig ifrån LE (70 cm) upp till LC+ (95 cm) Nu på söndag är de tävling igen där hon hoppar LC (90 cm) och LC+ (95 cm) och om ca 4 veckor och några dagar ska de debutera sin första LB.
 
Målet Med Belle och Nilla är att tävla SvRF ungponny för 5 åringar som går vecka 33 tills dess ska hon kvalat in 2 felfria LB förhoppningsvis.
 
Nu ska jag ta och äta lite lunch och sen köra ut till ponnyn för en lång skrittrunda då hon hopptränades igårkväll.
 
ska försöka blogga lite mer men ni kan väll titta in på Nillas blogg ist http://nouw.com/nillastahl blir eventuellet en blogg med oss båda. 
 
Avslutar med en bild på Nilla och Belle.
 
 

1 kommentarer

Ellen

13 Apr 2016 14:36

Vilken häftig ponny!

Svar: tack :)
marinasvarld.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej