Då man är arbetslös var man tvungen att skicka in en jäkla aktivitetsrapport på vad för jobb man sökt och eventuella arbetsintervjuer. 
 
I och med  jag är gravid har jag än så länge fått nej direkt på 3 intervjuer av 4. Jag har ett jobb som jag förhoppningsvis startar på snart väntar bara på att de ska ringa. 
 
Men men åter till de övriga livet. 
 
Idag står uteritt och tömkörning på schemat. Bellsan ska jag prova att rida på tredelat babypelham och se hur hon reagerar. Hon behöver egentligen inget skarpt bett men Nilla ska prova på fälttävlan med henne så jag vill ha ett skarpare bett att byta till som fungerar ut i fall att ponnyn blir total knäpp av glädje och inte lyssnar. 
 
Efter Bellsan blivit riden ska jag tömköra Ester som är Nillas ponny. 
 
Nu är man även halvvägs genom graviditeten. Vi har skaffat stort sätt allt det stora/dyra grejerna men fattas skötbord. Men ny vagn och babyskydd är inköpt och spjälsäng har jag efter mina syskon. Sen är det mycket kvar att köpa in...
 
men nu ska jag ta något ätbart sen köra till stallet.
avslutar med en bild på vårt lilla hjärta 
ha de bra
 
 

Kommentera

Publiceras ej